Forum cheval
Le forum endurance équestre

Tapis Toklat, lequel prendre ????

Sujet commencé par : Kuelin - Il y a 1 réponses à ce sujet, dernière réponse par ninadevilvert
Par Kuelin : le 01/12/09 à 22:20:30

Déconnecté

Inscrit le :
08-05-2006
490 messages
Dire merci
je voulais un tapis toklat coolback, le plus épais de tous, mais j'ai trouvé également celui-ci :
MEDALLION GENERAL PURPOSE PAD

Our most popular show saddle pad. Made from 100% polyester pile fabric specifically designed for saddle pads. Special fiber denier and pile heights are combined to make a superior quality, high density pile. This fabric makes a product that provides excellent protection and durability, while allowing for close leg contact. It will retain its quality look and performance throughout heavy use and many washings. Made in the USA. EASYCARE: Machine washable and dryer safe. White only.


ou le classique
COOLBACK GENERAL PURPOSE PAD

Without exception, CoolBack is the finest 100% polyester pile fabric on the market. Contains a special combination of resilient polyester fiber and denier to provide the best in protection, durability, and easy care. Machine washable and dryer safe, the more you wash it, the better it performs as an orthopedic product. Excellent for all purpose riding. Made in the USA. EASYCARE: Machine washable and dryer safe.


et comme je ne parle pas un pet d'anglais, si quelqu'un peut m'aider à connaitre la différence entre les deux ça serait tip top !!!!
Merciiii

Message 1 à 1, Page : 1

Par ninadevilvert : le 02/12/09 à 13:53:04

Déconnecté

Inscrit le :
31-05-2008
680 messages
Dire merci
 il y a déjà eu des sujets là dessus sur l'autre forum avec toutes les réponses à tes questions . va s y et tu trouveras ton bonheur

Page : 1


Pour préserver la qualité de ce forum, vous devez être membre pour participer à cette discussion..
Il y a actuellement (68 138) membres dans la communauté.
Devenez membre | Connectez vous
Il y a 1 utilisateurs sur cette page : et 1 invité(s)

Les dernières annonces

a donner hongre
donation Très
a donner Pure
donne jument LUS
HONGRE DE 8 ANS
A donner cheval